Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje

Portal B2B/B2C

W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy portale B2B i B2C w pełni zintegrowane z pozostałymi produktami z oferty firmy Retilia. Portal B2C przeznaczony jest do zarzadzania systemem lojalnościowym. Portal pozwala  personalizować akcje promocyjne do stałych klientów, dzięki wglądowi w historię zakupów. Rozszerzoną wersją portalu B2C jest portal B2B służący do współpracy firmy z dostawcami i dystrybutorami, czy też z odbiorcami w sieci franczyzowej.

Portal B2B i B2C firmy Retilia może funkcjonować jako dopełnienie systemu do zarządzania sprzedażą lub jako niezależne oprogramowanie. Pozwala na gromadzenie danych oraz historii kontaktów w jednym miejscu.

 

Portal B2B

Portal B2B służy do współpracy firmy z dostawcami i dystrybutorami, czy też z odbiorcami w sieci franczyzowej. Główną zaletą korzystania z portalu jest utrzymywanie wszelkich kontaktów czy historii transakcji w jednym miejscu i online. Komunikacja pomiędzy partnerami jest wygodniejsza i nie wymaga zaangażowania dodatkowych osób.

Funkcjonalności portalu zależne są od roli danej firmy w procesie sprzedaży.

Dostawcy mają pełen wgląd w sprzedaż i stan swoich towarów, za pomocą portalu mogą być tworzone zamówienia do danego dostawcy, który następnie może je uzupełniać o wybrane, np. kody kreskowe, opisy towarów, ceny zakupu. Poprzez portal mogą być również wysyłane informacje na temat wysyłki dostaw.

Dla dystrybutorów, czy też dla odbiorców w sieci franczyzowej, portal to najlepsze narzędzie do komunikacji umożliwiające wgląd w historię swoich dokumentów handlowych, saldo rozrachunków, terminy płatności. Dzięki portalowi mogą w łatwy sposób tworzyć zamówienia na podstawie istniejącej już kartoteki towarowej i śledzić ich realizację. Mogą również za pomocą portalu zgłaszać reklamacje, czy też rejestrować zlecenia serwisowe i śledzić ich statusy.

Korzyści z portalu dla firmy współpracującej z dostawcami, czy też dystrybutorami to przede wszystkim dostęp do niezbędnych danych w jednym miejscu. Przykładowo wprowadzony przez dostawcę słownik towarów w łatwy sposób jest udostępniany dystrybutorom w celu przygotowania zamówień. Z kolei takie zamówienia mogą szybko zostać przekształcone w zamówienie pierwotne.

Moduł retilia.B2B to portal w pełni zintegrownany z pozostałym oprogramowaniem Retilia. Portal B2B może funkcjonować jako dopełnienie systemu zarządzania sprzedażą lub jako niezależne oprogramowanie.

Najważniejsze funkcje:

  • Wymiana informacji  – słowniki towarowe, dokumenty, płatności.
  • Informacje o promocjach.
  • Prezentacja oferty.
  • Możliwość złożenia zamówienia.
  • Śledzenie statusu zamówień.
  • Zamówienia pierwotne.

Portal B2C

W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy nowa wersję systemu lojalnościowego – Portal B2C.

Portal przeznaczony jest do zarządzania systemem lojalnościowym, pozwala personalizować akcje promocyjne do stałych klientów, dzięki wglądowi w historię zakupów. Z kolei klient uczestniczący w programie może w każdej chwili sprawdzić stan swoich punktów, historie zakupów, status reklamacji czy zgłoszenia serwisowego. Każdy z uczestników systemu lojalnościowego otrzymuje newsletter w tematyce jaka go najbardziej interesuje.

Portal B2C jest stale zasilany danym z systemu sprzedaży Retilia, dzięki czemu dane są zawsze aktualne.

Zastosowanie naszego rozwiązania pozwala na: 

  • Wzrost obrotu i zysku firmy dzięki zwiększonym zakupom nowych jak i stałych klientów.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach konsumentów.
  • Poznanie zwyczajów zakupowych kupujących.
  • Zwiększenie koszyka zakupów.
  • Dostosowanie akcji promocyjnych do potrzeb klientów.
  • Pozyskiwanie nowych klientów przez atrakcyjne rabaty.

Najważniejsze funkcjonalności:

  • Informacje o promocjach – ogólnych i indywidualnych.
  • Prezentacja oferty.
  • Śledzenie statusu zamówień.
  • Prezentacja historii zakupów.