Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje

Retilia dla detalu

Dobranie odpowiedniego oprogramowania to jeden z najważniejszych elementów działania branży retail. W zależności od indywidualnych potrzeb Klienta dostarczamy oprogramowanie i rozwiązania w chmurze (Cloud Computing) oraz rozwiązania w modelu tradycyjnym.

Klienci mogą korzystać z dostępu do aplikacji retilia.web bezpośrednio w przeglądarce internetowej, co pozwala uniknąć konieczności zakupu, instalacji czy aktualizacji sprzętu lub oprogramowania.

Rozwiązanie retilia.point.start lub retilia.point w zależności od potrzeb może być oferowane w modelu tradycyjnym oraz Cloud Computing.

System retilia.web – to najnowsze rozwiązanie dla branży retail

Rozwiązanie retilia.web to system klasy POS (Point of Sale) napisany w technologii webowej. Systemy webowe są niedrogim kanałem do wymiany informacji między biznesem i klientem. Odbiorcy korzystają głównie z przeglądarki internetowej i dzięki temu mają zasięg multiplatformowy.

Program retilia.web jest rozwiązaniem oferowanym w modelu Cloud Computing, co w znacznym stopniu pozwala zoptymalizować nakłady na infrastrukturę IT.

System umożliwia:

  • Szybki dostęp do danych przez przeglądarkę internetową i z urządzeń mobilnych.
  • Zminimalizowanie wydatków na infrastrukturę IT.
  • Wyeliminowanie uciążliwych procesów instalacji, aktualizacji i utrzymania oprogramowania.
  • Nieograniczone możliwości rozwoju i współpracy z innymi systemami.

 

 

 

System pracuje w architekturze “centrala-sklepy”, służy do obsługi procesu sprzedaży detalicznej oraz procesów związanych z jej obsługą takich jak:

  • wystawianie/wydruk dokumentów sprzedaży (paragony, faktury, itp),
  • (KU) równoległa obsługa wielu paragonów na terminalu POS (możliwość odłożenia transakcji bez blokowania kolejki),
  • wystawianie/wydruk dokumentów magazynowych (PZ, WZ, MM,itp),
  • obsługa FIFO, ceny ewidencyjne, wybór partii,
  • raporty wraz kreatorem dostępnym online ( raport dokumentów z możliwością filtrowania godzin),
  • wygodny, konfigurowalny panel “szybkiej” sprzedaży,
  • obsługa akcji promocyjnych,
  • system lojalnościowy (karty podarunkowe, bony itp),
  • inwentaryzacja,
  • współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne,terminale płatnicze, skanery kodów kreskowych,drukarki etykiet),
  • wsparcie dla pracy offline,
  • możliwość bezpośredniej wysyłki faktury na dowolny adres email,
  • wygodne centralne zarządzanie pracownikami umożliwia łatwe przeniesienie pracownika do innego sklepu,
  • wymiana danych przez web service (dodanie towaru, pobranie dokumentu, itp.).

Rozwiązanie retilia.point.start

System retilia.point.start jest idealnym rozwiązaniem dla pojedynczych sklepów detalicznych. Pozwala na obsługę sprzedaży punktów handlowych o małej i średniej ilości transakcji. Wraz z rozwojem biznesu i wzrostem potrzeb Klientów rozwiązanie można rozszerzać o dodatkowe moduły z oferty Retilia. W zależności od potrzeb Klienta oferujemy rozwiązanie w modelu tradycyjnym oraz modelu chmurowym.

System sprzedaży dla salonów – retilia.point.start – to nowoczesny system obsługi sprzedaży przeznaczony dla małych i średnich firm poszukujących sprawnego narzędzia wspomagającego sprzedaż. Jest to wersja podstawowa oprogramowania retilia.point.

Oprogramowanie retilia point.start charakteryzuje się łatwością obsługi dzięki przejrzystej szacie graficznej i intuicyjnym zasadom obsługi. 

 

Możliwości retilia.point.start:

  • Obsługa dokumentów: paragon fiskalny, faktura do paragonu, PZ/korekta PZ, PW, RW, korekta rozmiaru.
  • Szerokie możliwości rabatowania: rabat do pozycji, do całego dokumentu, zmiana ceny i inne.
  • Kartoteka kontrahentów z możliwością podziału na grupy.
  • Kartoteka towarów: podział na grupy towarowe, nadawanie cen sprzedaży, możliwość zmiany grupowej (nazwa, grupa, stawka VAT, opisy i rozmiary), ocechowanie towarów (kolor, rozmiar, opis).
  • Obsługa różnych form płatności: gotówka, karty, bony.
  • Obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych.
  • Rozbudowane raportowanie dotyczące towarów, sprzedaży, marży, zwrotów, form płatności, utargów.
  • Kasa sklepowa: operacje kasowe, raporty.
  • Lista pracowników z możliwością nadawania haseł.
  • Moduł inwentaryzacji: wprowadzanie arkuszy spisowych, porównanie ze stanem kartotekowym, wydruk arkuszy, różnice, kompensaty.
  • Współpraca ze sklepem internetowym na platformie Magento, Shoplo i IAI Shop oraz wtyczkę web.API. 

 

System retilia point.start może być rozwijany o następujące moduły:

  • Moduł lojalnościowy – Rejestracja kart stałego klienta, możliwość przypisania idywidualnych rabatów.
  • Moduł promocji – Prowadzenie akcji promocyjnych w określonych dniach, godzinach dla konkretnych klientów lub grup klientów, raportowanie akcji z uwzględnieniem marży.
  • Moduł reklamacji – Obsługa reklamacji klienta i dostawcy.
  • Moduł kasa główna – Prowadzenie kosztów dotyczących danej lokalizacji, prowadzenie sald płatników, rozliczenia sprzedaży.
  • Moduł aktywna sprzedaż – Zdefiniowane podpowiedzi dla sprzedawców, wspomagające sprzedaż danych artykułów.
  • Moduł serwisu – Przeznaczony jest dla firm serwisujących towary zarówno swoje jak i obce. Moduł serwisu może być wykorzystywany do obsługi reklamacji, serwisu urządzeń, sprzętu czy też części.
  • Moduł automatyzacji zadań – Możliwość ustawienia automatycznych zadań dotyczących wymiany danych z innymi punktami, importu i eksportu dokumentów elektronicznych (dostaw, słowników towarów, zwrotów do dostawcy).
  • Moduł zatwierdzania dokumentów – Kontrola dostaw przez konieczność porównania przed zatwierdzeniem, kontrola uprawnień.
  • Moduł obsługi liczników klientów – Program osługujący licznik klientów, dzięki połączeniu danych z licznika (osoby odwiedzające sklep w przedziałach czasowych) ze sprzedażą, otrzymujemy raporty dotyczące efektywności personelu, skuteczności akcji promocyjnych.
  • Moduł oceny jakości obsługi – Aplikacja na tablety pracujące na systemie android, klient po zakończeniu zakupu ma możliwość wybrania symbolu graficznego określającego jego poziom zadowolenia z obsługi. Dane z aplikacji łączone są z paragonem i sprzedawcą.
  • Moduł wielomagazynów i sprzedaży – Wspiera zarządzaniem stanu artykułów dostępnych do sprzedaży. Daje możliwość prowadzenia sprzedaży z kilku magazynów w jednej lokalizacji. Ułatwia on przede wszystkim rozliczanie się z dostawcami oraz pokazuje, która rzecz powinna zostać sprzedana jako pierwsza aby zwiększyć dochody.
  • Moduł dodatkowego raportowania  Pozwala na przesłanie około dwustu raportów dotyczących analizy towaru, sprzedaży, marży czy efektywności personelu.
  • Moduł interfejsów – Możliwość importu i eksportu dokumentów elektronicznych (dostaw, słowników towarów, zwrotów do dostawcy).
  • Moduł POS – Na ekrany dotykowe – nowoczesny i przejrzysty interfejs przeznaczony na terminale dotykowe, łatwy dostęp do zdjęć produktów, osobne pola dla każdej formy płatności, wyszukiwanie towarów również po nazwie.
  • Moduł POS.plus – Wprowadzenie w punkcie detalicznym pełnej integracji oprogramowania z terminalem kart płatniczych powoduje wzrost efektywności sprzedaży, poprzez uproszczenie i przyspieszenie zakończenia transakcji sprzedaży.

Rozwiązanie retili.point

Rozwiązanie retilia.point to nowoczesny system do zarządzania sprzedażą dedykowany dla małych i średnich firm działających poprzez sprzedaż hurtową i detaliczną oraz do dużych firm posiadających sieć sklepów. Doskonale sprawdza się w branży odzieżowej, sportowej, obuwniczej, agd. To oprogramowanie odpowiadające konkretnej branży, lokalnie modyfikowane w zależności od potrzeb konkretnego sklepu. System retilia.point zintegrowany z rozwiązaniem do zarządzania centralnego retilia.chain pozwala na stworzenie zintegrowanego systemu do zarządzania sprzedażą w sieciach detalicznych. Oferowane przez firmę Retilia rozwiązania działają w modelu tradydyjnym oraz jako usługa Udostępnienia Funkcji Programów (UFP) w chmurze.  

Dla punktów detalicznych o dużej ilości transakcji które chcą jednocześnie zarządzać rabatami, promocjami oraz budować system lojalnościowy swoich klientów polecamy rozwiązanie retilia.point. 

Główne możliwości programu retilia.point to:

  • Rozbudowane kartoteki towarów (w tym rozmiar, kolor, inne cechy).
  • Definiowanie wielu magazynów i sklepów.
  • Kontrola dostaw.
  • Ustalanie i kontrola promocji, rabatów, upustów, narzutów, gratisów.
  • Zastosowanie wielu cenników.
  • Obsługa transakcji z wykorzystaniem kodów kreskowych.
  • System lojalnościowy dostosowany do specyfiki branży.
  • Współpraca z licznikiem klientów.
  • Łatwość obsługi.
  • System haseł i kontroli.
  • Zdefiniowany obieg ponad 150 różnych dokumentów.
  • Automatyzacja zadań.
  • Integracja z dowolnymi systemami finansowo - księgowymi.
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych.
  • Obsługa drukarek fiskalnych.
  • Tryb pracy równoległej umożliwiający pracę on-line i w sieci.
  • Narzędzia do rejestrowania zamówień, rezerwacji towarów, generowania dokumentów do dostawców.
  • Współpraca ze sklepem internetowym na platformie Magento, Shoplo i IAI Shop oraz wtyczkę web.API.

 

System retilia.point może być rozwijany o następujące moduły:

  • Moduł POS – Na ekrany dotykowe – nowoczesny i przejrzysty interfejs przeznaczony na terminale dotykowe, łatwy dostęp do zdjęć produktów, osobne pola dla każdej formy płatności, wyszukiwanie towarów również po nazwie.
  • Moduł POS.plus – Wprowadzenie w punkcie detalicznym pełnej integracji oprogramowania z terminalem kart płatniczych powoduje wzrost efektywności sprzedaży, poprzez uproszczenie i przyspieszenie zakończenia transakcji sprzedaży.
  • Moduł oceny jakości obsługi  Aplikacja na tablety pracujące na systemie android, klient po zakończeniu zakupu ma możliwość wybrania symbolu graficznego określającego jego poziom zadowolenia z obsługi. Dane z aplikacji łączone są z paragonem i sprzedawcą.
  • Moduł interfejsów   Możliwość importu i eksportu dokumentów elektronicznych (dostaw, słowników towarów, zwrotów do dostawcy).
  • Moduł serwisu – Przeznaczony jest dla firm serwisujących towary zarówno swoje jak i obce. Moduł serwisu może być wykorzystywany do obsługi reklamacji, serwisu urządzeń, sprzętu czy też części.