Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje

Rozwiązania mobilne

Aplikacje i rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia wspierające kluczowe procesy firmy w obszarze sprzedaży oraz zarządzania gospodarką magazynową. Dla umożliwienia obsługi różnego rodzaju operacji sprzedażowych na całej powierzchni sklepu, mazynu czy zaplecza, stworzyliśmy trzy aplikacje mobilne: Asystent Sprzedawcy, Mobile POS, Mobilny Magazyn. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis aplikacji wspierających procesy sprzedaży.

Asystent Sprzedawcy

Wzrost konkurencji na rynku i coraz częstsza rotacja pracowników zwiększa zapotrzebowanie na narzędzia wspomagające pracę sprzedawców. Sam system zarządzania nie zapewnia odpowiedniego wsparcia dla sprzedawcy. Dlatego proponujemy Państwu Asystenta Sprzedawcy. Jego główną zaletą jest wsparcie nawet najmniej doświadczonych pracowników w sprzedaży. W momencie przeprowadzania transakcji, system na bieżąco informuje sprzedawcę jakie inne towary/usługi może zaproponować klientowi. Aplikacja pozwala na szybkie uzupełnienie towaru na półkach w salonach sprzedaży dzięki funkcji lokalizacji towaru (kolektor).

Aplikacja Asystent sprzedawcy – to skuteczne wsparcie sprzedawców oraz wyższa jakość obsługi klienta.

Aplikacje i rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia wspierające kluczowe procesy firmy w obszarze sprzedaży oraz zarządzania gospodarką magazynową.

Do uruchomienia aplikacji Asystenta sprzedawcy wystarczy zwykły tablet lub smartfon. Dzięki aplikacji Asystenta sprzedawcy pracownicy salonów sprzedaży mają szybki dostęp do:

  • aktualnych stanów magazynowych we wszystkich lokalizacjach,
  • bieżących cen,
  • stanu ilości ma półkach z określeniem jej lokalizacji w danym sklepie (półka, regał, zaplecze).    

Aplikację wyróżnia:  

Mobilność – w celu uzyskania dostępu do danych z systemu, nie musisz znajdować się przy stanowisku kasowym. Wystarczy smartfon, dostęp do internetu, aplikacja Asystent Sprzedawcy i możesz prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na terenie całego sklepu!

Funkcjonalność – sortowanie i filtrowanie danych w Asystencie Sprzedawcy to czysta przyjemność. Wyszukiwać towary możemy według dowolnie zdefiniowanych parametrów (PLU, EAN lub nazwa własna).

Skanowanie kodów kreskowych odbywa się za pomocą aparatu fotograficznego w smartfonie.

Szybkość – aplikacja Asystent Sprzedawcy działa w czasie rzeczywistym. Zapewnia to pracownikom całkowitą kontrolę nad stanami magazynowymi produktów.

Prezentowanie produktów – rozwiązanie posiada opcję synchronizacji z ekranem TV. W łatwy i przystępny sposób możemy pokazać klientowi, jak dany przedmiot wygląda w innym kolorze.

Elastyczność – aplikacja posiada szereg ustawień definiowanych, co pozwala dostosowywać ją do indywidualnych potrzeb (np. opcja pokaż podobne – w przypadku braku towaru na stanie, podpowiada jakie towary możemy zasugerować klientowi). 

 

Główne atuty Asystenta Sprzedawcy:

  • Dostęp – do uruchomienia aplikacji wystarczy zwykły tablet lub smartfon.
  • Sprawdzanie stanów danego towaru w innych salonach (z poziomu centrali).
  • Wsparcie dla mało doświadczonych sprzedawców.
  • Idealne rozwiązanie przy jednym stanowisku kasowym dla kilku pracowników.
  • Podniesienie jakości obsługi klienta – informacja o stanie magazynowym udzielana jest od ręki.
  • Poprawa wizerunku firmy dzięki prowadzeniu procesów sprzedażowych za pomocą nowoczesnych technologii.
  • Intuicyjny interfejs zapewnia prostotę obsługi.
  • Prezentowanie produktów na TV.

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym materiałem filmowym (obejrzyj film).

Mobile POS

Mobile POS – to nowoczesny system sprzedaży dedykowany do małych i średnich firm wspomagający obsługę handlową sklepu. Dzięki połączeniu najnowocześniejszych technologii sprzedaż odbywa się z wykorzystaniem tabletu, bezprzewodowo połączonej drukarki fiskalnej oraz dostępnego dla użytkownika portalu. System jest w pełni kompatybilny ze skanerem kodów kreskowych, co wspomaga proces wyszukiwania towarów.

Mobilny sprzedawca Mobile POS – to aplikacja do obsługi sprzedaży na platformie Android która w prosty i łatwy sposób pozwala na:

Wsparcie sprzedaży – aplikacja Mobile POS na tablet pozwala w pełni skupić się na finalizacji transakcji – weryfikacja historii produktu lub jego sprzedaż odbywa się błyskawicznie, intuicyjnie i bezproblemowo. W pełni kompatybilna baza danych zapewni Ci wgląd do aktualnych zestawień, innymi słowy możesz kontrolować swoją sprzedaż z dowolnego miejsca na ziemi!

Intuicyjną obsługę  – interfejs użytkownika został skonstruowany z myślą o prostej i intuicyjnej obsłudze. Sprawdza się na każdym urządzeniu (laptop, tablet, smartfon).

Gromadzenie danych w jednym miejscu – raportowanie, przeglądanie i analizowanie danych w Mobile POS to czysta przyjemność. Moduł raportowy dostarcza szeroką paletę zestawień sprzedażowych. Dzięki Mobile POS możesz również śledzić stany magazynowe, katalogi produktów oraz historię sprzedaży. System gromadzi informacje i udostępnia je w jednym, intuicyjnym panelu.


Pięć głównych atutów Mobile POS:

  1.  Niskie koszty wdrożenia i eksploatacji.

  2.  System oferowany jako usługa Udostępnienia Funkcji Programów w modelu Cloud Computing – bez konieczności nabycia licencji i zakupu serwera.

  3.  Bezprzewodowe połączenie urządzeń.

  4.  Prostota użytkowania.

  5.  Kontrola sprzedaży w Internecie za pomocą przeglądarki www.

Mobile POS – to najlepsze wsparcie sprzedaży.

Skorzystaj z bezpłatnego, 14-dniowego okresu testowego i przekonaj się sam, jak wiele możliwości daje aplikacja do obsługi sprzedaży Mobile Pos (Rejestracja)

 

Mobilny Magazyn

Aplikacja Mobilny magazyn instalowana na kolektorach danych bądź smartfonach, zintegrowana z firmowymi systemami klasy ERP lub WMS — pozwala gromadzić informacje dotyczące przebiegu procesów magazynowych oraz realizacji konkretnych zleceń.

Dzięki temu przedsiębiorcy mogą zwiększyć szybkość przepływu informacji i zoptymalizować raportowanie, usprawniając w ten sposób zarządzanie. Dużo łatwiejsza staje się także kontrola pracy magazynierów. Możliwość precyzyjnego zliczania towarów i podejmowania decyzji w oparciu o informacje dotyczące faktycznych stanów magazynowych, a nie o przybliżone prognozy pozwala na sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Odpowiednio zorganizowany i mobilnie obsługiwany magazyn staje się wysoce zautomatyzowanym i sprawnie działającym środowiskiem pracy.

Rozwiązanie Mobilny magazyn to nowoczesna aplikacja  umożliwiająca uporządkowanie, przyspieszenie oraz zautomatyzowanie procesów magazynowych. Wspiera kluczowe działania firmy w obszarze sprzedaży oraz zarządzania gospodarką magazynową.

Automatyzacja  — wdrożenie mobilnych narzędzi magazynowych usprawnia także obieg dokumentów w ramach organizacji, i tak np. eliminuje potrzebę ręcznego dostarczania dokumentów dostawy do działu zaopatrzenia czy kontroli jakości.

Mobilność —  urządzenia przenośne znajdują zastosowanie w większości procesów magazynowych i  jak pokazuje praktyka  szybko stają się podstawowym narzędziem pracy magazynierów. Pozwalają z dowolnego miejsca, sprawdzić w łatwy i prosty sposób lokalizację danych towarów czy partii lub optymalną trasę przesunięć magazynowych.

Inwentaryzacja — z perspektywy magazynierów nowoczesne rozwiązania umożliwiające mobilną obsługę magazynu wspomagają realizację wszystkich najważniejszych operacji inwentaryzacyjnych (przygotowanie słownika dla środków trwałych, nadanie numerów inwentarzowych, przypisanie do lokalizacji, ocechowanie). 

 

Główne atuty magazynu mobilnego:

  • Zdalna obsługa przyjęć i wydań towarów na magazyn.
  • Możliwość przypisania dokumentów na kolektory danych.

Główne atuty inwentaryzacji:

  • Działanie urządzeń skanujących w standardzie sieci Wi-Fi.
  • Możliwość wykonania inwentaryzacji na każdym systemie z możliwością eksportu kartoteki towarowej do pliku.
  • Kilka typów inwentaryzacji.
  • Kilka trybów przeprowadzania inwentaryzacji (skanowanie, sprawdzanie).