Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje

OBSŁUGA KLIENTA

Poza oprogramowaniem oferujemy niezbędne usługi oraz wsparcie powdrożeniowe, a także sprzęt komputerowy. Celem naszej firmy jest wyjście na przeciw Państwa potrzebom. Dział Wsparcia Klienta to doświadczony zespół specjalistów dostępny dla Klientów przez 7 dni w tygodniu.

Korzyści

  • Wsparcie Hotline dla użytkowników 7 dni w tygodniu.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem systemu.
  • Nadzór nad bezpieczeństwem sieci komputerowej.
  • Doradztwo w zakresie rozwoju lub modernizacji infrastruktury IT.
  • Szkolenia pracowników.
  • Serwis sprzętu Next Business Day.
  • Wsparcie dla biur w pełnym zakresie informatycznym.